ER ZIJN WEER FOTO'S - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Dennis, Henrike en Ella Overkempe - WaarBenJij.nu ER ZIJN WEER FOTO'S - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Dennis, Henrike en Ella Overkempe - WaarBenJij.nu

ER ZIJN WEER FOTO'S

Door: Henrike

Blijf op de hoogte en volg Dennis, Henrike en Ella

09 September 2006 | Indonesië, Yogyakarta

Geen nieuw verhaal, maar eindelijk zijn er weer foto's.
Ze zijn te vinden onderaan het bericht "Terug in de tijd" en in het fotoboek.

  • 09 September 2006 - 09:03

    Sonja En Jansje:

    wat een prachtige foto's, heel erg mooi. wat ziet het er prachtig uit en jullie in die mooie kleding dat is ook een mooi gezicht. jij henrike zou zo uit dit land kunnen komen!! geniet ervan! groetjes van jansje en sonja.

  • 09 September 2006 - 18:38

    Remco:

    Wat zie ik nu Den, terug in de schoolbanken. Mss had je een paar jaar daar voor meer enthousiasme moeten hebben...

  • 10 September 2006 - 08:46

    Dennis:

    Nou bruintje,ik weet weer precies waarom ik er al zo lang geleden mee gestopt ben. Niets voor mij die schoolbanken en ja ik heb nooit echt goed bij de les kunnen blijven. Trouwens dit leventje bevalt me zo ook wel hoor! Ik heb niets te klagen.

  • 10 September 2006 - 21:39

    Jacco En Yvette:

    Hallo daar! Eindelijk een berichtje van ons.Wat hebben jullie een mooie website. En wat een mooie foto's. T is net zoals Sonja al zei: wij kunnen ons zo een beetje inleven.vind t knap dat jullie de stap durfden te nemen!!Nu een dikke kus en knuffel van hier. en nog een goede reis!Dikke kus Jacco en Yvette

  • 11 September 2006 - 17:23

    Chantal:

    Mooie foto's hoor!!!
    Mijn moeder vraagt zich af hoe het met de luchtvochtigheid is gesteld?? Ze willen namelijk daar gaan fietsen.
    Hier alles goed. morgen de herkansing, ik hoop dat ik het haal maar heb helaas niet veel kunnen leren..
    Liefs Chantal

  • 11 September 2006 - 18:58

    Janine:

    hebben jullie nou van te voren je reis wat uitgestippeld of echt op de bonnefooi gaan reizen??Want tja hoe kom je zo ineens aan je excursies etc of kun je dat allemaal op een site vinden?

  • 12 September 2006 - 03:22

    Henrike:

    Nee Janine, we hebben niets uitgestippeld van tevoren behalve een globale route. Het is overal zo makkelijk te regelen. Naar alle (toeristische) attracties gaan bussen en treinen. Het grootste voordeel als je niets regelt is dat je alle vrijheid hebt en dat is erg fijn.

  • 13 September 2006 - 14:53

    Trudy:

    Ik volg jullie op de voet..., erg leuk! Ik hoop dat jullie ervan genieten. Veel liefs Trudy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Yogyakarta

Zuid-Oost Azië en Oceanië

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2007

Onverwacht terug naar huis

03 Januari 2007

Thuis in Thailand

21 December 2006

Chillen aan de Mekong

12 December 2006

De rust is teruggekeerd

02 December 2006

"Wat nou vakantie"
Dennis, Henrike en Ella

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 110559

Voorgaande reizen:

06 December 2018 - 05 Maart 2019

Zuidoost Azië en Australië 2018/2019

17 Januari 2011 - 19 Maart 2011

Midden Amerika

21 September 2010 - 03 December 2010

Midden-Oosten

04 November 2009 - 13 Mei 2010

Zuid-Oost Azië

24 Juni 2008 - 02 Augustus 2008

Thailand en Cambodja

05 Juni 2006 - 13 Januari 2007

Zuid-Oost Azië en Oceanië

Landen bezocht: