Onverwacht terug naar huis - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Dennis, Henrike en Ella Overkempe - WaarBenJij.nu Onverwacht terug naar huis - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Dennis, Henrike en Ella Overkempe - WaarBenJij.nu

Onverwacht terug naar huis

Door: Henrike

Blijf op de hoogte en volg Dennis, Henrike en Ella

14 Januari 2007 | Nederland, Hasselt

Een paar dagen geleden, kregen wij in Thailand een vervelend bericht. Het ging niet goed met mijn oma en ze zou niet meer lang te leven hebben. Wat doe je in zo'n situatie? Ga je verder met reizen, of ga je terug naar Nederland? Voor ons was de keuze snel gemaakt. Terug naar huis. We hebben de verzekering gebeld en voor we het wisten zaten we in het vliegtuig terug naar Nederland. Gisteravond laat kwamen we aan in Hasselt. Iedereen was heel blij dat we er weer waren en ook wij waren erg blij om iedereen weer te zien. Het is allemaal wel een beetje dubbel, want de reden waarom we terug zijn is natuurlijk niet leuk.
Ik ben 's avonds laat nog bij mijn oma langs geweest. Het gaat inderdaad heel slecht met haar en het zal niet lang meer duren voordat ze overlijdt. Ik ben erg blij dat ik haar nog heb kunnen zien.

Zo is er dus onverwacht een einde gekomen aan onze reis. Ruim 7 maanden lang hebben we kunnen genieten van een heel vrij leven. We hebben een geweldige tijd gehad en we zouden het zo weer overdoen.
Nu gaan we ons weer settelen in Hasselt. We hebben inmiddels al een huis toegewezen gekregen van de woningstichting. Volgende maand krijgen we hiervan de sleutel. Voorlopig logeren we nog even bij de ouders van Dennis.

Tot slot willen we jullie allemaal heel erg bedanken. We vonden het echt geweldig om te zien dat zoveel mensen met ons meegeleefd hebben tijdens de reis. Elke reactie van jullie werd vol enthousiasme ontvangen. We hopen dat jullie ook hebben genoten van onze verhalen en foto's. En hebben jullie honger naar meer, bel dan gerust. Er ligt een hele stapel foto's klaar om bekeken te worden.

TOT GAUW!!!

• 14 Januari 2007 - 11:31

De5timmermannetjes:

welkom weer op hollandse grond..we duimen dat het weer en de mensen mee zullen vallen, graag hadden wee een beetje sneeuw voor jullie willen regelen, dat is niet gelukt zoals je kan zien..graag kijken we een keer de foto's en jullie bruine bekkie's, sterkte nu eerst en vast tot snel.

• 14 Januari 2007 - 15:01

Fam. Eenkhoorn:

het is heel dubbel, ja, welkom terug in het land en veel sterkte met wat jullie nog te wachten staat. we denken aan jullie en hopen tot ziens. jaap, diny, roelof en jacco, de oude buurtjes

• 14 Januari 2007 - 15:47

Dineke:

ook van onze kant welkom thuis en veel sterkte voor de komende dagen
    we denken aan jullie

gerard en dineke

• 14 Januari 2007 - 18:38

Brenda:

lieve henrike en dennis, wat een vervelend nieuws wij willen jullie en de rest van de famillie heel veel sterkte wensen deze tijd. liefs Michel Brenda en Romeny

• 15 Januari 2007 - 07:14

Sonja En Brian:

Welkom thuis. Al had ik het graag pas over een poosje tegen jullie gezegt. Heel veel sterkte met de komende tijd, ik ben blij dat je je oma nog hebt kunnen zien.
    En natuurlijk willen we de rest van de foto's graag zien en vooral jullie zien en de verhalen horen. Maar nu eerst veel sterkte en tot gauw! liefs van brian en sonja

• 15 Januari 2007 - 14:54

Alfred En Annelies:

Welkom terug in Nederland!! helaas is de reden daarvan niet zo leuk, wij willen jullie veel sterkte wensen voor de komende tijd!

Alfred en Annelies

• 15 Januari 2007 - 19:17

Petra En Wouter:

Heej... Welkom terug!! Compleet verrast om te lezen dat jullie weer in Nederland zijn. We wensen jullie veel sterkte de komende tijd! We bellen snel!

• 06 Februari 2007 - 22:07

Frederieke:

Na lange tijd dacht ik: `Hoe zou het met Dennis en Henrike zijn?` en `Waar zullen zij nu zitten?` In Nederland dus!
    Heb nog heel wat bij te lezen, dus ga dat zo eerst maar even doen. Als alles goed gaat, mogen we hier nog zo`n 7 weken rondhangen, tangolesjes nemen en genieten van wijntjes en een goed stuk vlees. En dan komt er ook een einde aan onze trip.
    Sterkte thuis, en succes met het vinden van jullie weg in het vaste bestaan!

Groetjes uit BsAs,
    Niels en Frederieke

• 07 Februari 2007 - 12:43

Jan Willem En Lon:

Hoi Dennis en Henrike, ik (jan willem) zag Henrike gisteren bij de "Hier" die mooie mode winkel in Hasselt!
    het punt is dat ik toen niet zeker wist of het Henrike was,(mede door onze reis door Afrika zijn mijn hersenen ook niet helemaal hetzelfde meer!?)
    Maargoed het gaat om het volgende, jullie zijn in een hoop landen geweest waar wij over 1,5 jaar waarschijnlijk
    (als de centjes het toelaten) ook naartoe willen. Het lijkt ons leuk om een keer onder het genot van een biertje wat reiservaringen uit te wisselen, hoogstwaarschijnlijk hebben jullie goede tips voor ons, en wij mischien voor jullie als jullie ooit nog eens naar Afrika willen.
    ons mailadres is gasseltvanhasselt@gmail.com