Bestemming Nederland - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Dennis, Henrike en Ella Overkempe - WaarBenJij.nu Bestemming Nederland - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Dennis, Henrike en Ella Overkempe - WaarBenJij.nu

Bestemming Nederland

Door: Henrike

Blijf op de hoogte en volg Dennis, Henrike en Ella

28 Maart 2011 | Nederland, Hasselt

Sommigen weten het al, anderen nog niet. Sommigen zullen verrast zijn, anderen niet.

Wij zijn weer thuis!

Na ruim 8 weken Midden-Amerika hadden we het wel gezien. De fut was eruit. Het enthousiasme was weg. We hadden er gewoon geen zin meer in.

Vorige week zaterdag (19 maart) hebben we onze familie totaal verrast door onverwacht voor de deur te staan. Iedereen is natuurlijk ontzettend blij dat we er weer zijn. Ook wij zijn blij. Na alle prachtige reizen die we hebben gemaakt, zijn we er toch wel over uit dat Nederland een fantastisch land is om te wonen.

En nu? Zullen velen zich afvragen. Nu is het voorlopig gebeurd. We zijn al druk aan het solliciteren en ons aan het oriënteren op de woningmarkt. Het tijdperk Dennis en Henrike Lanterfant is voorbij.

We willen iedereen wederom bedanken voor het lezen van onze verhalen. En natuurlijk heel erg bedankt voor al jullie leuke reacties.

Liefs,
Dennis en Henrike

• 28 Maart 2011 - 14:54

Trudy:

Joehoe!! En het mooie is dat de zon schijnt... :) Tot snel, xxx

• 28 Maart 2011 - 14:59

Annelies:

Nou jaaaaaaaaaaaa!! Welkom thuis!!! Wat goed om te horen dat jullie er weer zijn! Inderdaad wel een beetje onverwacht, maargoed daar in Hasselt County zijn ze vast erg blij.
    We wensen jullie heel veel succes met solliciteren en met het zoeken naar een "thuis". Tot snel!!

Liefs uit Nijverdal

• 28 Maart 2011 - 17:06

Roland, Sanne, Viggo:

Hey hallo, weer terug in Hasselt, welkom terug!
    We hopen dat jullie snel weer een baan vinden en een huisje, succes met het solliciteren en we zien elkaar vast wel weer in Hasselt.

• 28 Maart 2011 - 18:02

Chantal:

Hahahaha dat meen je!!!
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn! We spreken elkaar gauw!!
    Liefs

• 29 Maart 2011 - 15:07

Dineke:

Hallo Henrike en Dennis,

fijn dat je weer gezond en wel in Nederland bent, en het mooie weer meegebracht super hoor!!
    groetjes en tot snel

Gerard en Dineke