Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Dennis, Henrike en Ella Overkempe - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Dennis, Henrike en Ella Overkempe - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Door: Henrike

Blijf op de hoogte en volg Dennis, Henrike en Ella

20 September 2010 | Nederland, Hasselt

Het is weer zo ver. Morgen vertrekken we naar Istanbul. Istanbul??? Hoor ik jullie denken. Ja, Istanbul. Gewoon Turkije, waar bijna alle Nederlanders al wel eens geweest zijn. Behalve wij.

We zullen 5 dagen in deze megastad blijven, samen met mijn broer Erwin. Als we Erwin dan zondag weer op het vliegtuig terug naar Nederland hebben gezet, gaan wij verder met onze reis door Turkije. Waarschijnlijk zullen we vanuit Turkije verder reizen naar Syrie en Jordanie en dan doorvliegen naar Thailand. Ja, we kunnen het niet laten om ook Thailand nog even te bezoeken.

Op 3 december vliegen we dan vanuit Bangkok terug naar Nederland om Sinterklaas en Kerst thuis te vieren. En daarna zien we wel weer verder.

We hopen dat jullie ons de komende 10 weken weer gaan volgen.
Wij hebben er zin in!

• 20 September 2010 - 12:45

Inge:

Ha Henrike,

Goh....toch andere plannen? Niet naar Spanje? Ik wens jullie heel veel plezier in Turkije en wanneer je weer terug bent dan hoor ik het wel en spreken we weer wat af. Natuurlijk ook weer gezellig eten met de groep. Nou veel succes meisje en heel veel liefs, groetjes Xjes Inge

• 20 September 2010 - 15:20

Dineke:

Natuurlijk had ik al gehoord dat jullie met Erwin samen naar Istanbul gaan leuk hoor!!

heel veel plezier samen en verder een fijne reis ik zie uit naar jullie berichtjes
    gr. Gerard en Dineke

• 20 September 2010 - 16:15

Trudy:

Veel plezier toppers!! Tot over tien weekjes, dat is snel... Helaas ook dan geen terrasweer Henrike! ;)

Liefs Trudy

• 20 September 2010 - 16:22

Marianne V/d Berg:

heey luitjes,
    Heel veel plezier weer met jullie reis.
    En wel goed voor Erwin zorgen he.
    Ook weer niet te veel natuurlijk anders wil ie misschien niet meer op huus an.
    Groeten Willem en Marianne

• 20 September 2010 - 17:51

Chantal:

HAVE FUN!!
    Liefs van ons allemaal!

• 20 September 2010 - 20:06

Karin Riezebosch:

Hoorde al via Ine van jullie plannen, het blijft toch kriebelen, he?! Heel veel plezier met jullie nieuwe avontuur!! En ik volg jullie zeker weer.

• 21 September 2010 - 01:07

Andrea:

Veel plezier in Turkije, Syrie & Jordanie!
    Tot in Thailand!

x x Andrea

• 21 September 2010 - 12:52

Familie Eenkhoorn :

veel plezier maar weer op jullie verre reis. groetjes van ons uuit genemuiden

• 22 September 2010 - 19:36

Gjalt En Natasja:

Hey Dennis en Henrieke
    Dus jullie vertrekken weer uit Nederland!!
    Fijn niks moeten en lekker genieten!!!
    We wensen jullie veel plezier we zullen jullie volgen de komende 10 weken.
    Groetjes Gjalt,Natasja en de kids

• 22 September 2010 - 19:53

Rosa:

dag tante henrike alles goed van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er nog even wat gezelligs vanhoe gaat het met ome erwin vindt hij het ook gezellig nou van uit hasselt heel veel groetjes groetjes van jirl

• 22 September 2010 - 20:43

Ine:

Heeeeeeeeeey zussie, het kan nog net voor je verjaardag al weer voorbij is... van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!

• 23 September 2010 - 14:07

Sonja:

hoe is het in turkije? Super dat Erwin mee is, al is het wel kort 5 dagen...maar iets is beter dan niets! Veel plezier met jullie reis, kijk uit naar het volgende verhaal. Sonja

• 23 September 2010 - 17:38

Jan En Jeanet:

Hallo Henrike, je bent mij iets te vlug af, want ik had nog even langs willen komen. Maar goed jullie zijn alweer gevlogen. Nog gefeliciteerd met jou verjaardag de 22e. Wij zullen jullie volgen op de reis en wij hopen dat jullie wederom zullen genieten, maar daar twijfelen wij niet aan. Hart. gr. van J. en J. uit IJsselmuiden.

• 13 Oktober 2010 - 10:05

Ronald:

Geniet ervan! en tot snel weer :-).