Leef van je dromen! - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Dennis, Henrike en Ella Overkempe - WaarBenJij.nu Leef van je dromen! - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Dennis, Henrike en Ella Overkempe - WaarBenJij.nu

Leef van je dromen!

Door: Henrike

Blijf op de hoogte en volg Dennis, Henrike en Ella

25 Oktober 2009 | Nederland, Hasselt

De sleutel van ons huis is ingeleverd, de spullen zijn verkocht, de paspoorten vernieuwd, de visa geregeld, de backpacks afgestoft en onze afscheidstournee door Nederland is bijna aan zijn einde.
Wij zijn er klaar voor!

Nog 10 dagen en dan vertrekken we met een enkele reis richting Bangkok. En dan?... dan gaan we het allemaal bekijken. Waar we allemaal naartoe gaan, hoe en hoe lang dat is nog niet duidelijk. Wij hopen jullie regelmatig te kunnen verblijden met een bericht uit het verre oosten over het hoe en waar we zijn.

Ons motto voor deze reis: "Droom niet van je leven, maar leef van je dromen".
Dus dat gaan we dan maar doen hè?

Mochten er mensen zijn die graag een voorproefje willen, klik dan op de volgende link: http://picasaweb.google.com/dennisenhenrike

Liefs,
Dennis en Henrike

• 25 Oktober 2009 - 20:00

Dineke:

Hoi, We zijn nog verbonden met jullie, en niet alleen via "waar ben jij" , maar ook als familie blijven jullie in onze gedachten en reizen wij met jullie mee

heel veel liefde en succes Gerard en Dineke

• 25 Oktober 2009 - 21:52

Willeke:

Wauw! Eindelijk maar toch is het dan zover! Geweldig! En ben heel benieuwd naar al jullie ervaringen, dus zal zeker regelmatig deze site in de gaten blijven houden..! :-)

Heel veel succes met afscheid nemen, een goede reis en een heeele mooie (onbepaalde) tijd daar gewenst!

Groetjes van een oud-collegaatje ;-)

• 25 Oktober 2009 - 22:14

Charis:

HoiHoi,,

Het is bijna zover en dan gaan jullie toch echt weg voor een onbebaalde tijd! Het is wel raar allemaal hoor! Maar ik hoop wel wat dat jullie het er super leuk krijgen en super veel naar jullie zin krijgen met al het reizen!

Ik blijf zeker naar de foto's kijken en naar de leuke berichtjes die jullie gaan plaatsen!

Nog heel even en dan zwaaien we jullie uit!

Liefsxxx je nichtje (Charis)

• 26 Oktober 2009 - 07:26

Willem En Marianne:

heey, buurtjes
    Heel veel geluk en plezier in dat verre Azie. Een famielid van ons is erg jaloers op jullie!!
    Zij gaat in juli waarschijnlijk nog een maand die kant op, die kan het ook niet laten hahaha.
    blijf jullie volgen.
    Groeten Marianne

• 26 Oktober 2009 - 10:45

Trudy:

Ondanks dat er in het kader van de afscheidstournee nog een bezoek gebracht gaat worden aan de Boswalstraat, alvast een gelukswens via deze site!

Ik wens jullie alle geluk toe, maak er een fantastische tijd van samen en GENIET!!

"Droom niet van je leven, maar leef van je dromen!": prachtig gesproken en iets dat meer mensen zouden moeten doen!

Liefs en tot zondag!!

• 26 Oktober 2009 - 12:46

Annelies:

Lieve Dennis en Henrike,

Wij wensen jullie heel veel geluk en liefde toe met wat jullie toekomst ook brengen mag!

Ik kijk al weer uit naar de mooie foto's en de leuke verhalen!! Ik ga jullie dus zeker volgen!

Zoals mijn moeder al schreef: uit het oog is niet uit het hart!!!

Dikke kus je nichie Annelies en Alfred en
    een hele dikke knuffel Jesse!!!

• 26 Oktober 2009 - 13:44

Andrea:

Zal jullie verwelkomen in dit mooie land ;)
    Hou me op de hoogte via mail, zijn jullie in Bangkok eerst of direct door naar Kanchanaburi?
    Heb waarschijnlijk een baan binnenkort, dus even afwachten hoeveel tijd ik heb..

Hele fijne reis!

Groetjes, Andrea

• 26 Oktober 2009 - 15:46

Wipi En Desiree:

Hoi,
    Nou is het bijna zover voor jullie.Azië deze keer, wat geweldig!Wij willen jullie heel veel geluk en plezier toe wensen.Wij zullen jullie zeker volgen bij jullie reis!En zijn benieuwd naar de foto's die jullie vast en zeker veel zullen maken.Een hele goede reis samen en pas goed op elkaar!

Liefs wipi en desiree.

• 27 Oktober 2009 - 17:55

Fam. Luijendijk:

Lieve Dennis en Henrike,
    Vanuit Zwolle willen wij jullie een heel goede reis toewensen. Wij hopen dat jullie je droom mogen verwezenlijken. Geniet van al het mooie. We gaan jullie zeker volgen, we zijn erg benieuwd waar jullie blijven hangen en wat jullie daar gaan ondernemen.

Groeten, Arjon & Jannie, Bertine, Gerjon en Erwin

• 27 Oktober 2009 - 17:57

Jan:

Na Zwolle en Arnhem weer een nieuwe uitdaging. Alleen iets verder. Ik heb het gevoel dat jullie je daar wel thuisvoelen. Een fantastische reis en veel gezondheid toegewenst. Wij zullen zeker alles blijven volgen. Bedankt voor de leuke tijd in Zwolle en Arnhem.

Hartelijke groeten van Jan en Jeanet.

• 29 Oktober 2009 - 07:23

Ronald:

Hoi Broer en Schoonzus,

Heel veel plezier toegewenst op jullie reis en geniet ervan hè!

Niet iedereen heeft de mogelijkheid zijn/haar droom daadwerkelijk mee te maken, en....het ook daadwerkelijk aan te durven.

Ik zie jullie wel weer een keertje verschijnen.

Groetjes Ronald

• 29 Oktober 2009 - 12:01

Klaas En Ivonne:

Hoi, hoi

We hopen dat jullie het ontzettend fijn zullen gaan hebben!!!
    We blijven jullie volgen.

Geniet van de laatste dagen met jullie familie!

groetjes van Klaas, Ivonne en de jongens

• 29 Oktober 2009 - 16:08

Ronald En Angela:

Hoi Dennis en Henrike
    Nou gaat het echt heel snel. Hoe lang gaan jullie op reis?? Wij gaan rond de 20e weer richting Thailand. Dus waarschijnlijk gaan we elkaar vanzelf wel ergens ontmoeten. Wij blijven weer 3 maanden en weten nog niet precies waar we heen willen.
    Nou heel veel voorpret en een goede reis toegewenst.

Veel liefs van Ronald en Angela

• 30 Oktober 2009 - 18:57

Annemieke De Vos:

Hallo Henrike en Dennis,

Hele tijd geleden dat wij elkaar gezien en/of gesproken hebben.
    Ik kreeg een hyves bericht van je dat je voor een onbepaalde tijd, samen met je vriend/man, naar bangkok en omgeving afreist. Ik vind het super gaaf en steor van jullie dat dit "gewoon"doen! er zullen heel wat mensen zijn die hier ook van dromen maar daat niets mee doen en dan sluit jullie motto daar weer heel mooi op aan!
    Ik wens jullie onwijs veel plezier, succes en geniet daar ontzettend! ik wens jullie alle goeds!

liefs, Annemieke

• 31 Oktober 2009 - 07:55

Roland En Sanne:

Hoi,
    Het is dan echt zover de grote reis gaat gemaakt worden, wij wensen jullie een hele goede fijne tijd toe.

We zullen de site in de gaten blijven houden!

Heel veel succes, wijsheid en vooral genieten met z'n beiden

Groetjes Roland en Sanne

• 31 Oktober 2009 - 13:44

Arjan & Helga:

Hallo Dennis en Henrike,

Heb steeds stiekem ff gekeken op jullie site wanneer ik op de site van Dennis& Jenneke keek. Maar nee nog géén voorbereidend berichtje. Nu zag ik je afgelopen donderdag en dacht ik.....nog maar ff weer kijken. En ja hoor....eindelijk is het dan zover. Wist dat jullie 5 nov. weer zouden vertrekken. Lees alle mooie verhalen van Dennis en Jenneke en wat zij allemaal al gedaan, gezien en beleefd hebben. Zij zitten nu in Thailand. Ga zeker ook jullie verhalen en foto's bij houden. ben zeer benieuwd waar jullie nu allemaal heen gaan maar dat gaan we zeker lezen en zien.

Wens jullie een hele goede reis en geniet er maar lekker van. En natuurlijk ook van mekaar!

Groetjes Arjan & Helga

• 03 November 2009 - 18:52

Annerieke:

Lieve Henrike & Dennis,

Een hele goede reis toegewenst en heel veel plezier, succes en vooral veel geluk in Azie!

Dikke kus

Oom Wim, Tante Marianne, Annerieke, Richard, Christiaan en Lieneke

• 04 November 2009 - 13:11

Dirk En Karin:

Heeeel goede reis!
    Geniet van alles wat jullie gaan doen.
    En hou Hyves in de gaten he!?!? :-)
    Wij houden jullie belevenissen in de gaten op deze site.

Liefs Karin en Dirk

• 07 November 2009 - 07:10

Jirl Van Gelder:

hallo daar alles goed hier wel jullie krijgen een dikke kus en knuffel van rosa en die mist jullie verschrikkelijk groetjes van john ingrid rosa en lieke

• 09 November 2009 - 19:14

Inge:

Ha Dennis en Henrike,

Alles goed gegaan op de heenreis naar Azie? Jullie zijn in de juiste periode vertrokken, het begint hier al weer frisjes te worden ;-(

Ik hoop dat jullie daar een geweldige tijd tegemoet gaan en zeker jullie dromen kan naleven. Geniet ervan zou ik zeggen en gauw tot horens of mails.

Heel veel liefs en een dikke kus

Inge

• 16 November 2009 - 05:16

Dennis En Jenneke:

he hallo ik zie dat jullie al weg zijn,voor onbepaalde tijd? wij zijn nu in Cambodja en vliegen vandaag weer terug naar Thailand om het zuiden te verkennen we zijn weer een beetje toe aan zon zee en strand, misschien treffen we elkaar nog,en anders heeeeeel veeeeel plezier en geluk met elkaar en geniet er van,zoals wij dat hier ook doen!!!!!

groetjes van dennis en jenneke uit cambodja